Prada Luna Rossa Carbon Тоалетна вода - Тестер 100ml

100мл - Тоалетна вода - Тестер - Мъже

Проследяване на продукта
  • Марка: Prada
  • наличност_ Във външно съхранение (изпращане на 27.11.2024)
  • Действие
Изберете вариант

139,00 лв

Списък

Прада - Прада? Все пак една от най-влиятелните модни къщи в света. Самата марка Prada се превърна в символ на социален статус. Историята му датира от 1913 г., когато е основана в Милано, Италия от Марио Прада и неговия брат. Prada се фокусира върху кожени изделия и аксесоари. Но компанията претърпя радикална промяна под ръцете на внучката на Миуча Прада, която създаваше мода, а нейният съпруг Патрицио Бертели се зае с ефективната маркетингова политика. През 1992 г. Prada също пусна своя по-евтин вариант, Miu Miu, и разбира се с не толкова изключителен успех. Днес Prada предлага луксозни дамски и мъжки парфюми, които значително допълват продуктите на групата.


Какво е тестер? Тестерите обикновено се използват във физическите парфюмерии, за да могат клиентите да тестват как мирише парфюмът. Тъй като тестерът не е предназначен предимно за свободна продажба на крайния клиент, дизайнът му обикновено не е толкова цветен и крещящ. Тестерът се различава от класическия продукт само по това, че е опакован в бяла кутия без печат или е напълно без опаковка и обикновено няма предпазна капачка за спрей. Така че, ако искате аромата само за себе си и нямате нужда от кутията, тестерът е идеалният избор. Ако е подарък, класическата опаковка е по-подходяща.

  • Пол: мъже
  • Марка: Prada
  • Компонент на аромата - глава: пипер, бергамот
  • Ароматна съставка - основа: пачули, Амброксан
  • Компонент на аромата - сърце: въглища, воднисти тонове, почвена тинктура, метални тонове, лавандула

Prada е известна италианска модна къща, основана в Милано през 1913 г. от Марио Прада. Собствената му внучка Миучия Прада навлиза в бизнеса през 1970 г. и главно благодарение на нея марката се превръща в една от най-добрите модни икони днес. Модата на Prada надхвърля продуктите, вдъхвайки живот на идеи и идеали чрез дрехи и аксесоари, които се превръщат в инструменти за уверено себеизразяване.