Prada Candy Gloss Тоалетна вода - Тестер, 80ml

80мл - Тоалетна вода - Тестер - Жени

Проследяване на продукта
  • Марка: Prada
  • наличност_ в наличност (изпращане на 22.11.2024)
  • Действие

120,00 лв

Списък

Прада - Прада? Все пак една от най-влиятелните модни къщи в света. Самата марка Prada се превърна в символ на социален статус. Историята му датира от 1913 г., когато е основана в Милано, Италия от Марио Прада и неговия брат. Prada се фокусира върху кожени изделия и аксесоари. Но компанията претърпя радикална промяна под ръцете на внучката на Миуча Прада, която създаваше мода, а нейният съпруг Патрицио Бертели се зае с ефективната маркетингова политика. През 1992 г. Prada също пусна своя по-евтин вариант, Miu Miu, и разбира се с не толкова изключителен успех. Днес Prada предлага луксозни дамски и мъжки парфюми, които значително допълват продуктите на групата.


Какво е тестер? Тестерът е специална версия, която се различава от класическия продукт по това, че е опакован в бяла или сива кутия без рекламен печат, а понякога може да бъде без кутия или напълно без опаковка. Тестерът няма декоративна предпазна капачка на продукта или просто по-евтин хартиен вариант на капачката и благодарение на това цената им е по-изгодна. Съдържанието, разбира се, е напълно идентично с обичайната търговска бизнес опаковка. Ако купувате продукта за себе си и изхвърляте кутията след отваряне, препоръчваме да закупите тестер. Ако купувате продукта за подарък, препоръчваме да го закупите в стандартна опаковка, т.е. в хубава, декоративна, търговска кутия. Съставът на аромата е абсолютно същият.

  • Пол: Жени
  • Марка: Prada
  • Компонент на аромата - глава: череши, касис
  • Ароматна съставка - основа: Лаоска смола, мускус
  • Компонент на аромата - сърце: оранжево цвете

Prada е известна италианска модна къща, основана в Милано през 1913 г. от Марио Прада. Собствената му внучка Миучия Прада навлиза в бизнеса през 1970 г. и главно благодарение на нея марката се превръща в една от най-добрите модни икони днес. Модата на Prada надхвърля продуктите, вдъхвайки живот на идеи и идеали чрез дрехи и аксесоари, които се превръщат в инструменти за уверено себеизразяване.