Guerlain L´Homme Ideal Тоалетна вода - Тестер, 100ml
100мл - Тоалетна вода - Тестер - Мъже
- Марка: Guerlain
- наличност_ в наличност (изпращане на днес)
-
146,00 лв
Други варианти Guerlain L´Homme Ideal:
Списък
Мъжкият аромат Guerlain L'Homme Ideal крие безкрайната свежест на цитрусите. Парфюмът L'Homme Ideal представлява силен, уверен в себе си мъж, който иска да бъде център на вниманието. Той обича стила, приключенията и свободата. Ароматът на L'Homme Ideal разкрива свежестта на цитрусови плодове и портокалови цветове. Нежните нотки на розмарин бавно преминават към сладка сърцевина, където се смесват бадеми и зърна тонка. Интензивният аромат на кожа и кедър затваря тази уникална композиция. Тази богата ароматна есенция идеално ще допълни вашия стил и ще го доведе до съвършенство. Събудете желанието и страстта си. Никоя жена няма да може да ви устои с аромата Guerlain L'Homme Ideal. Подарете си неповторимо усещане за сила и елегантност с мъжкия аромат Guerlain L'Homme Ideal.
Какво е тестер?
Тестерът е специална версия, която се различава от класическия продукт по това, че е опакован в бяла или сива кутия без рекламен печат, а понякога може и без кутия, или е напълно без опаковка. Тестерът няма декоративна предпазна капачка на продукта или само по-евтин хартиен вариант на капачката и благодарение на това цената им е по-изгодна. Съдържанието, разбира се, е напълно идентично с обичайната търговска бизнес опаковка. Ако купувате продукта за себе си и изхвърляте кутията след отваряне, препоръчваме да закупите тестер. Ако купувате продукта за подарък, препоръчваме да го закупите в стандартна опаковка, т.е. в хубава, декоративна, търговска кутия. Съставът на аромата е абсолютно същият.
подробности
- Пол: мъже
- Марка: Guerlain
- Компонент на аромата - глава: розмарин, портокалов цвят, Цитрусови плодове
- Ароматна съставка - основа: кедър, ветивер, кожата
- Компонент на аромата - сърце: бадеми, боб тонка
За марката
Guerlain несъмнено е една от най-известните марки в света. Компанията е основана от Пиер-Франсоа-Паскал Герлен през 1828 г., когато той отваря първия си магазин в Париж. В производството на парфюми и козметика съчетава майсторство, авангардни технологии и екологична и социална отговорност.