Dolce & Gabbana 1 Le Bateleur Тоалетна вода - Тестер, 100ml

100мл - Тоалетна вода - Тестер - Унисекс

Проследяване на продукта
  • Марка: Dolce & Gabbana
  • наличност_ в наличност (изпращане на 22.11.2024)
  • Действие
Изберете вариант

223,00 лв

Списък

Парфюмът D&G Le Bateleur 1 е един от 5-те нови аромата от колекцията D&G Anthology, които в момента са на пазара. Още два парфюма от колекцията Anthology ще бъдат пуснати през следващата година. Всеки от тези аромати се популяризира от известни личности като Наоми Кембъл, Ева Херцигова, Клаудия Шифър, Ноа Милс, Фернандо Фернандес или Тайсън Балу. Магьосникът буквално ще Ви омагьоса със своя романтичен и невероятно чувствен аромат. Лицето на този аромат е Tyson Ballou. Ароматът стилизира притежателя си в ролята на перфектен прелъстител.


Какво е тестер? Тестерът е специална версия, която се различава от класическия продукт по това, че е опакован в бяла или сива кутия без рекламен печат, а понякога може и без кутия, или е напълно без опаковка. Тестерът няма декоративна предпазна капачка на продукта или просто по-евтин хартиен вариант на капачката и благодарение на това цената им е по-изгодна. Съдържанието, разбира се, е напълно идентично с обичайната търговска бизнес опаковка. Ако купувате продукта за себе си и изхвърляте кутията след отваряне, препоръчваме да закупите тестер. Ако купувате продукта за подарък, препоръчваме да го закупите в стандартна опаковка, т.е. в хубава, декоративна, търговска кутия. Съставът на аромата е абсолютно същият.

  • Пол: унисекс
  • Марка: Dolce & Gabbana
  • Компонент на аромата - глава: морски тонове
  • Ароматна съставка - основа: кедър, ветивер
  • Компонент на аромата - сърце: водно сърце

Какво би бил светът без емблематичната италианска марка Dolce & Gabbana?
Може би ще е тъжно да пропуснем този изключителен стил, който самите създатели описаха като "сладък и излъскан стил на новото хилядолетие". Двама млади талантливи мъже - Доменико Долче и Стефано Габана се срещат за първи път през 1980 г. И двамата учат дизайн и затова е разбираемо желанието им да развият напълно своята креативност. През 1983 г. те основават първото си модно консултантско студио и две години по-късно показват на света първата си колекция за жени на модно ревю в Милано.